Input:

2021.15.1.1 Upravljanje i vođenje zaposlenika u uvjetima poslovne krize

6.8.2021, , Izvor: Verlag Dashöfer

2021.15.1.1 Upravljanje i vođenje zaposlenika u uvjetima poslovne krize

Ivan Vidas, struč. spec. oec.

Današnje suvremeno doba karakteriziraju sveprisutni globalizacijski trendovi koji vrlo često stvaraju nestabilno i neizvjesno konkurentsko okruženje, zbog čega gotovo svaka organizacija može doći u neki oblik poslovne krize. Svjedoci smo globalne pandemije koja je više no ikad promijenila svakodnevni život, ugrozila zdravlje velikog broja ljudi, ali se jednakom brzinom odrazila i na poslovanje gotovo svih djelatnosti u svijetu. U takvim uvjetima, posebna pažnja svake organizacije mora biti usmjerena na izgradnju mehanizama učinkovitog upravljanja poslovnom krizom.

Krize su situacije koje se događaju iznenada, bez najave. Kriza označava situaciju opasnosti za opstanak poduzeća. To je neplanirani i neželjeni proces koji je u stanju bitno ugroziti ili u potpunosti onemogućiti razvojne mogućnosti poduzeća. Simptomi krize mogu biti različiti: nelikvidnost i smanjena likvidnost, neostvarivanje profita ili poslovanje s gubitkom, pad profitabilnosti i drugih pokazatelja uspješnosti, smanjivanje veličine prodaje i tržišnog udjela i relativna tehnološka inferiornost. Krizna situacija u organizaciji nije nužnost, ali je u svakom slučaju moguća i ugrožava poslovanje i mogući opstanak neke organizacije. U takvim situacijama, krizni menadžment ključan je za uspješan izlazak iz bilo koje krizne situacije u organizaciji. Krizni menadžment definira se kao aktivnost usmjerena na ovladavanje situacijom opasnom za opstanak poduzeća, planiranje i provođenje mjera za osiguranje temeljnih ciljeva poduzeća. Pristup kriznim situacijama je ključan i kao takav ogleda se u nastojanju da se ona ne desi. Ukoliko krizu nije moguće spriječiti, aktivnosti se trebaju bazirati na maksimalnom ublažavanju posljedica.

U poslovnoj krizi posebnu pažnju treba


 Pošaljite nam povratnu informaciju
Što mislite o našem portalu?
Vaša poruka je uspješno poslana.
Input: